5 ohumärki, et peaksid muutma oma toitumisharjumusi

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

FOTO: SCANPIX

Kuula artiklit

Kui sa ei võta kaalus juurde, siis ilmselt arvad, et ei pea oma toitumist muutma. See on vale. Vale toitumine on kui halb hingeõhk: sa ei pruugi ise arugi saada, et sinu omal on midagi viga.

Mitmed uuringud ja küsitlused on tõestanud, et suurem osa inimestest ei oska ise õigesti hinnata, kas nad peaksid oma toitumist muutma või mitte. Seega on suhteliselt tõenäoline, et ka sina ei tea, kas toitud õigesti või mitte. Shape.com pani kirja viis märki, mis viitavad sellele, et peaksid oma toitumisharjumusi muutma.

1. Su juuksed ei näe head välja

Suurbritannias tehtud uuring näitas, et juuste seisundit võib mõjutada näiteks see, kui inimesel on rauapuudus või kui on tarbitud liiga vähe valke. Kui su juuksed tunduvad olevat haprad, kasvavad liiga aeglaselt või langevad välja, siis võib asi olla vales toitumises.

2. Sul on probleemne näonahk

Sügelev nahk, vistrikud ja naha kiire vananemine on vaid mõned märgid sellest, et toitumine mõjub su nahale negatiivselt. Vitamiini- või mineraalipuudus, liiga vähe rasvhappeid ja mitmed teised toitumisvead võivad nahka inetumaks muuta.

3. Oled depressioonis

Depressiooni on seostatud sellega, et inimene tarbib liiga vähe oomega-3-rasvhappeid, samuti võib süüdi olla vähene süsivesikute tarbimine. Lisa oma menüüsse valke, D-vitamiini ja palju kasulikke toitaineid. Aju ei tööta normaalselt, kui sa ei toitu õigesti, seega esineb vale toitumise korral rohkem meeleolumuutusi.

4. Oled alati väsinud

Rohkelt töödeldud snäkkide söömine võib veresuhkrule halvasti mõjuda ning kurnata keha. Kui sa oled pidevalt väsinud, siis võib põhjuseks olla ka see, et sul on vedelikupuudus.

5. Oled pidevalt haige

Immuunsüsteem vajab palju kasulikke vitamiine ja mineraale, et võidelda haigustega. Kui oled pidevalt haige, siis ilmselt on su menüüs vähe teatud kasulikke toiduaineid. Hakka näiteks hommikuti valmistama omale smuutit, mille sisse paned palju erinevaid ja tervislikke puu- ning köögivilju (ürita vältida kunstlikke maitseaineid).

Populaarne

Tagasi üles